Operatiunea Clasicii Copilariei


Cu totii cred ca am dezvoltat de-a lungul timpului o pasiune pentru lectura. Mai devreme sau mai tarziu. Cel putin in cazul meu, dupa vreo 13 ani. Sa zic ca pana atunci citisem Marile Sperante si asa mai departe, cerute de programa scolara. Niciun farmec in asta. Acum ne-am provocat pe noi insine si pe voi la reluarea cartilor copilariei noastre. Charles Dickens, Hector Malot si multi altii. Nu va suna cunoscut? Personal, am pus pe lista cinci carti pe care vreau sa le dau gata luna aceasta (iunie): David Copperfield de Charles Dickens. Marile Sperante de Charles Dickens. Oliver Twist de Charles Dickens. Singur pe lume de Hector Malot. Coliba unchiului Tom de Harriet Beecher-Stowe. Colind de Craciun de Charles Dickens daca voi putea. Sunt "mari sperante" ale mele care sper sa se indeplineasca pana la sfarsitul anului. Cum niciodata nu esti prea batran sa citesti, nu esti niciodata prea batran sa recitesti lecturile copilariei. Daca voi mai aveti sugestii de adaugat, sunteti bine veniti, anul e mare si lista incapatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu